Menu
Punten

Werken in het bruisende hart van Utrecht, wie wil dat nou niet? Jeroen Hage, manager bij Toque Toque Food Café & BBQ Boutique, kan er geen genoeg van krijgen. “Ik ben ontzettend trots dat ik al 13 jaar op zo’n mooie plek mag werken.” Jeroens doel? “Een zo hoog mogelijke omzet combineren met een zo blij mogelijke gast.”

Een unieke uitdaging

“Het gave aan Toque Toque zijn de verschillende hoekjes en plekjes die we hebben gecreëerd. Wie buiten wil zitten kan kiezen uit een prachtige binnentuin, een smal terras op straatniveau en een terras beneden aan de gracht. Binnen kunnen gasten kiezen tussen het Food Café op de begane grond of de BBQ Boutique beneden.” Over het typische publiek valt weinig te zeggen. “Dat gaat alle kanten op van toerist tot local, van zakenman tot student.”

In geur en kleur

Om die diversiteit aan gasten een mooi aanbod te bieden is Jeroen twee jaar geleden overgestapt naar Lipton Exclusive Selection-thee. “Thee is een hele belangrijke drank voor ons. Ik schat dat zo’n 30% van de warme dranken die ik serveer uit thee bestaat. Dus die marge moet goed zijn.” Sinds Jeroen de overstap heeft gemaakt is de thee-omzet flink omhoog gegaan. “Dat komt door de naamsbekendheid van Lipton, maar ook door de kwaliteit en ruime keuze. Het Lipton Exclusive Selection-theeassortiment bestaat uit 12 verschillende smaken, dus er zit voor iedereen wel wat tussen.”

Smaak boven alles

Toch blijft de smaak het allerbelangrijkste. “Ik ben zelf geen theedrinker maar ik kan wel goed beoordelen wat lekker is en wat niet. De smaak van Lipton-thee is gewoon goed.” Daarnaast vindt Jeroen het belangrijk om de puntjes op de i te zetten met zijn presentatie. “De thee serveren we hier echt volgens de perfect serve: in het Lipton-theeglas, het lepeltje netjes onder het oortje en natuurlijk de theetip er bovenop.” De gast kan zelf zijn keuze maken uit het compleet gevulde terraskistje met alle 12 smaken.

Cook&Save
Producten
Recepten
Winkelmand
Menu