Ik werk in…

Ga verder

Uw inhoud is gewijzigd op basis van uw situatie

Het Unilever Food Solutions Service Center staat u met raad en daad terzijde, ontwikkelt en verstrekt recepturen en geeft themagerichte kookinstructies, onder meer via het OpSmaak magazine.

Daarnaast denken de teamleden van het Unilever Food Solutions Service Center met u mee over elk type en soort menu, geven demonstraties op vakbeurzen en manifestaties, maar ook bij relaties 'aan huis', lossen problemen op, kortom, maken u vanuit essentiële invalshoeken vertrouwd met het geïntegreerde Unilever Food Solutions-assortiment. Het zijn Edwin van Gent, Pascal van Loon en Frans Gerrits. De drijvende kracht en het eerste aanspreekpunt vormt Jacqueline van Oord.

Edwin van Gent

Edwin van Gent

SVH meesterkok. Liep o.a. stage in Frankrijk bij Pierre Troigros en Emile Jung, beide 3-sterrenrestaurants. Was o.m. chef de cuisine bij De Brave Hendrik in Hendrik Ido Ambacht en executive chef voor KLM Catering Services Schiphol.

'Als culinair adviseur moet je de klant kunnen begrijpen. Met een achtergrond in toprestaurants lukt je dat beter. Wat dit betreft ben ik nergens bang voor. Ik vind het een uitdaging om onze producten naar de wensen van de klant te vertalen. Als ik daarmee bezig ben ervaar ik nog steeds de positieve stress achter de kachel. Heerlijk. Veel van onze producten zijn basisproducten, daar kun je juist heel veel in kwijt. Wij hebben de basis voor de kok gekookt.' 

Pascal van Loon

Pascal van Loon

Pascal werkte o.a. bij de Zwaan in Etten-Leur, Manoir Inter Scaldes in Kruiningen, Nolet 't Reijmerswale in Yerseke en zwaaide 3½ jaar lang de scepter als eigenaar/chefkok van Restaurant le Canard te Breda.
Daarna is hij 3 jaar werkzaam geweest bij ISPC Breda als chefkok/culinair adviseur in het promorestaurant, waar hij demo's verzorgde en kookte voor en met vele grote namen uit de kookwereld.

Pascal heeft een grote liefde voor nieuwe kooktechnieken en nieuwe trends en wil laten zien dat er met onze mooie Unilever Food Solutions producten zeker te koken is op niveau. Pascal richt zijn ondersteuning op klanten in horeca en horeca ketens.

Frans Gerrits

Frans Gerrits

SVH meesterkok. Frans heeft in het begin van zijn carrière veel ervaring opgedaan in de Horeca. Zo is hij 12 jaar chef-kok geweest bij Hostellerie du Chateau in Heeze, waar het team na 2 jaar een Michelin ster kreeg. In 1990 is hij begonnen in de keuken van het Catherina Ziekenhuis, waarvoor hij de opleiding tot dieetkok heeft gevolgd. Tijdens zijn dienst in het Catherina Ziekenhuis heeft hij stages gelopen in het binnen- en buitenland om zijn affiniteit met horeca te behouden.

Frans zet zich in om de klanten zo goed mogelijk te helpen in de instelling- en cateringkeuken. Hij helpt met nieuwe recepturen, geeft ondersteuning en demonstraties op locatie of in de demoruimte in Rotterdam.

Jacqueline van Oord

Jacqueline van Oord

Werkt sinds oktober 2001 bij het Service Center. Sinds 1999 al bij Unilever en was daarvoor ruim tien jaar actief in een bedrijf, waar serviceverlening ook centraal stond.

'Omdat het foodservice assortiment enorm breed is, is het een grote uitdaging om u als klant elke dag 100% service te verlenen. En hier is geen dag hetzelfde! Het werken op het Service Center is niet alleen leerzaam en interessant maar geeft ook veel voldoening'.