Je eigen website of een platform? | Unilever Food Solutions
Menu
Punten

Ik werk in…

Ga verder

Uw inhoud is gewijzigd op basis van uw situatie

Klanten bestellen dan bewust bij jou en je hoeft geen percentage per bezorging af te staan aan een derde partij. Het nadeel hier is wel dat je website een online betalingssysteem moet krijgen en je je eigen koeriers moet hebben. Je kan daar wel slim op inspelen door je bedieners in te zetten om je maaltijden te bezorgen. Mocht je meerdere potentiele klanten willen bereiken en je bezorging liever uit handen geven, dan kan een service als Thuisbezorgd, Deliveroo of UberEats je daarbij helpen. De drie partijen bieden zowel een bezorgservice als een online bestelplatform aan.  

Ga voor jezelf na wat bij jou en je restaurant past. Handig is wel, mocht je je bezorging uit handen geven, om je bij meerdere bezorgservices aan te sluiten. Zo ben je niet afhankelijk van één partner. Check wel welke services in jouw stad actief zijn, dat kan namelijk per regio verschillen.
 
Maak daarnaast gebruik van je eigen platformen om je maaltijdbezorgingservice uit te lichten aan je publiek. Laat het via de kanalen weten via welke jij normaal gesproken communiceert, zoals Facebook of je website.