Ik werk in…

Ga verder

Uw inhoud is gewijzigd op basis van uw situatie

Voordelen voor de gezondheid

Voordelen voor de gezondheid

Zwarte en groene theeën zijn voor 99% gemaakt van warm water met een infusie van de thee plant: camellia sinensis. Deze combinatie zorgt voor hydratatie van het lichaam en een energie boost. In een kop thee zitten ook veel antioxidanten die schadelijke stoffen in het lichaam afvangen.

Als je zaak gezondheidsbewuste klanten heeft, dan zijn infusies zoals Lipton Kamille Infusie een goede toevoeging aan je drankenmenu. Een kruidenthee helpt bij maagklachten en werkt erg goed om beter te slapen. Dat heeft te maken met de glycine die een mild kalmerend effect heeft.

Gewichtsverlies

Gewichtsverlies

Onderscheid je zaak van de rest en bied Lipton Green Tea Jasmine en Lipton Kamille infusie aan: dit is een verfrissende, moderne aanpak, vooral omdat bloemensmaken een comeback maken.

Smaakvoorkeur

Smaakvoorkeur

Als het over smaak gaat, wint de aangename smaak van thee het van de bittere smaak van koffie. Thee is verkrijgbaar in ongelooflijk veel verschillende smaken en is perfect voor de hedendaagse consument die op zoek is naar een spannender drankje dat de smaakpapillen stimuleert. 

Onderscheid je zaak van de rest en bied Lipton Green Tea Jasmine en  Lipton Kamille Infusie aan: dit is een verfrissende, moderne aanpak, vooral omdat bloemensmaken een comeback maken.

Energieboost

Energieboost

Er is niets zo bevredigend als een dampende kop thee om een moeizame ochtend het hoofd te bieden. Mensen die verlangen naar de stimulerende eigenschappen van koffie kiezen meestal voor thee als alternatief: het maakt je wakker zonder het shockeffect van overmatige cafeïne. 

Als je zaak ontbijt aanbiedt, neem dan Lipton Earl Grey en Lipton English Breakfast op in je menu. Zwarte thee bevat het meeste cafeïne van alle theesoorten en is daarom perfect voor consumenten die op zoek zijn naar een energieboost. 

Meer lezen?

Maak een account aan

Inloggen

  • Hoe trek je meer gasten naar je zaak?
  • Hoe verhoog je je marge?
  • Hoe kan je het beste inspelen op trends?