Ik werk in…

Ga verder

Uw inhoud is gewijzigd op basis van uw situatie

Voor een lekker kopje thee zijn klanten bereid een premiumprijs te betalen. Daardoor kun je de marge op thee dus makkelijk verhogen. Thee wordt steeds populairder, omdat het beter aansluit bij de nieuwe manier van denken en leven: meer zelfrespect, meer respect voor anderen, meer inhoud… thee is niet te stoppen!

Deze thee-trend is dus een uitgelezen kans om je winst te maximaliseren.

Maar hoe kun je dat precies doen? Door een betere theebeleving en meer variatie aan te bieden! Zo kun je bijvoorbeeld:

  • De thee serveren in een potje in plaats van een glas. Ga verder dan een simpel theeglas met theezakje. Hoe aantrekkelijker je de thee presenteert, hoe meer je gast bereid is te betalen.
  • Maak gebruik van vertrouwde merken en bied voldoende keuze aan varianten
  • Maak thee cocktails en serveer ze in een groot glas. Download de recepten hier onder.

Lipton Exclusive Selection Earl Grey 25 zakjes

Lipton Exclusive Selection Earl Grey is een Chinese zwarte thee met een bloemige smaak van bergamot. Deze thee bevat lange theeblaadjes en kruiden, gecombineerd met zichtbare stukjes fruit en bloemen. De thee is zeer geschikt voor bij het ontbijt, de lunch of het buffet van restaurants en hotels. De piramidevorm van het theezakje verzekert meer plaats voor de ingrediënten om te bewegen tijdens de infusie met een uitstekend aroma, smaak en kleur als gevolg. De doos bevat 25 theezakjes in individuele verpakking.

4 24
€ 4,06 Prijsindicatie (excl. BTW)