Ik werk in…

Ga verder

Uw inhoud is gewijzigd op basis van uw situatie

Voor een lekker kopje thee zijn klanten bereid een premiumprijs te betalen. Daardoor kun je de marge op thee dus makkelijk verhogen. Thee wordt steeds populairder, omdat het beter aansluit bij de nieuwe manier van denken en leven: meer zelfrespect, meer respect voor anderen, meer inhoud… thee is niet te stoppen!

Deze thee-trend is dus een uitgelezen kans om je winst te maximaliseren.

Maar hoe kun je dat precies doen? Door een betere theebeleving en meer variatie aan te bieden! Zo kun je bijvoorbeeld:

  • De thee serveren in een potje in plaats van een glas. Ga verder dan een simpel theeglas met theezakje. Hoe aantrekkelijker je de thee presenteert, hoe meer je gast bereid is te betalen.
  • Maak gebruik van vertrouwde merken en bied voldoende keuze aan varianten
  • Maak thee cocktails en serveer ze in een groot glas. Download de recepten hier onder.

Lipton Exclusive Selection Earl Grey

Lipton Exclusive Selection is hét concept bij uitstek voor hotels, restaurants & cafés. Het Lipton Exclusive Selection is een zorgvuldig uitgekozen range van 12 verschillende varianten om aan de verschillende voorkeuren van uw gasten te voldoen. Het Lipton Exclusive Selection assortiment bevat lange theeblaadjes en kruiden, gecombineerd met zichtbare stukjes fruit en bloemen. De thee zit verpakt in een semi-transparant, piramidevormig theebuiltje. De piramidevorm verzekert meer plaats voor de ingrediënten om te bewegen tijdens de infusie met een uitstekend aroma, smaak en kleur als gevolg.

4 24
€ 4,06 Prijsindicatie (excl. BTW)

Meer lezen?

Maak een account aan

Inloggen

  • Hoe trek je meer gasten naar je zaak?
  • Hoe verhoog je je marge?
  • Hoe kan je het beste inspelen op trends?