Menu
Punten

Ik werk in…

Ga verder

Uw inhoud is gewijzigd op basis van uw situatie

Voor een lekker kopje thee zijn klanten bereid een premiumprijs te betalen. Daardoor kun je de marge op thee dus makkelijk verhogen. Thee wordt steeds populairder, omdat het beter aansluit bij de nieuwe manier van denken en leven: meer zelfrespect, meer respect voor anderen, meer inhoud… thee is niet te stoppen!

Deze thee-trend is dus een uitgelezen kans om je winst te maximaliseren.

Maar hoe kun je dat precies doen? Door een betere theebeleving en meer variatie aan te bieden! Zo kun je bijvoorbeeld:

  • De thee serveren in een potje in plaats van een glas. Ga verder dan een simpel theeglas met theezakje. Hoe aantrekkelijker je de thee presenteert, hoe meer je gast bereid is te betalen.
  • Maak gebruik van vertrouwde merken en bied voldoende keuze aan varianten
  • Maak thee cocktails en serveer ze in een groot glas. Download de recepten hier onder.

Lipton Exclusive Selection Earl Grey 25 zakjes

Lipton Exclusive Selection Thee Earl Grey is een zwarte thee met een bloemige smaak van bergamot. De thee bevat lange theeblaadjes, kruiden, fruit en/of bloesem. Het piramidevormige theezakje geeft ruimte bij infusie voor een uitstekende aroma, smaak en kleur. De kartonnen verpakking en plastic envelopjes zijn recyclebaar. Duurzaam geteelde theebladeren zijn afkomstig van Rainforest Alliance gecertificeerde plantages. De doos bevat 25 individueel verpakte theezakjes voor hygiënisch gebruik in hotels en horeca.

4 26
€ 4,26 Prijsindicatie (excl. BTW)