Hoe communiceer ik naar mijn medewerkers en gasten dat ik me aan de RIVM veiligheidsregels houd?  | Unilever Food Solutions
Menu
Punten

Ik werk in…

Ga verder

Uw inhoud is gewijzigd op basis van uw situatie

Offline:

- Posters: deze kunt je op je raam plakken om klanten te laten weten dat je je houdt aan de veiligheidsmaatregelen van het RIVM en/of dat je doet aan afhalen/bezorgen.  

- Borden die je in jouw zaak kunt neerzetten met de maatregelen van het RIVM en dat je deze hanteert. Denk aan een poster met een handen was-instructie bij de toiletten. Doe dit ook om aan te geven dat er gekookt, bedient en afgeleverd wordt volgens de RIVM maatregelen. 

 

Online: 

- Social media: Laat je gasten via social media weten dat je de maatregelen van de overheid en het RIVM volgt m.b.t. werkomgeving, aantal werknemers, hygiëne en contactloos ophalen en bezorgen. 

- Email-updates: Mocht je een klantenbestand van e-mailadressen hebben, laat je klanten dan via een e-mail weten dat je je aan de hygiëne maatregelen van het RIVM houdt m.b.t. werkomgeving, contactloos ophalen en contactloos bezorgen.
 
- Bevestiging van bestelling (mails/berichten): wanneer een klant bij jou heeft besteld en je een bevestiging hiervan stuurt, laat dan ook meteen weten welke maatregelen je neemt (en welke je van hen verwacht) om de gezondheid van zowel de klant als de bezorger te beschermen. 

- Bezorg-Apps: Werk je met een bezorg-app samen? Zij zullen waarschijnlijk al aan de klant doorgeven dat ‘contactloos bezorgen’ automatisch geselecteerd wordt bij elke bestelling.