Blijf in contact met je personeel | Unilever Food Solutions
Menu
Punten

Ik werk in…

Ga verder

Uw inhoud is gewijzigd op basis van uw situatie

1.	Bezorging

1. Bezorging

Je kan je personeel inzetten om te helpen met de maaltijdbezorging aan huis. Laat ze persoonlijke uitleg geven over hetgeen ze bezorgen en hoe het is bereid. Daarnaast kunnen ze je bijvoorbeeld ook helpen met het inpakken van de gerechten of het schrijven van persoonlijke kaartjes die worden meegegeven bij het gerecht.

 
 

2.	Online

2. Online

Schakel ze in voor online communicatie. Bijvoorbeeld door ze te laten helpen bij het maken van mooie gerecht fotografie, het bijhouden van de Facebook- of Instagram pagina of het schrijven en uitsturen van de digitale nieuwsbrief.

 
 

3.	Flyer

3. Flyer

Veelal komen gasten uit jouw regio. Schakel je personeel in om in de buurt flyers rond te brengen en (potentiële) gasten te attenderen op jullie aanbod. Deel hier vooral waarom jouw (bezorg)gerechten onderscheidend zijn en via welke website ze de gerechten kunnen bestellen.

 
 

4.	Aanbiedingen

4. Aanbiedingen

Marge is belangrijker dan ooit. Vraag je personeel om uit te zoeken waar welke ingrediënten het voordeligst in te kopen zijn. Dit scheelt jou tijd en kosten.

 
 

5.	Online training

5. Online training

School je personeel (en jezelf) bij door middel van online training die jou in de toekomst kunnen helpen meer te verdienen. Denk aan cursussen rondom kostprijscalculatie, wijn, hygiëne, fermenteren of bijvoorbeeld een cursus foodfotografie.