Ik werk in…

Ga verder

Uw inhoud is gewijzigd op basis van uw situatie

1. Wie zijn wij?

We helpen chef-koks wereldwijd met het bereiden van smakelijke, voedzame maaltijden, zodat hun klanten blijven terugkomen. We maken ingrediënten die belangrijke tijdwinst opleveren in de keuken, zonder in te boeten aan smaak of geur. En zorgen constant voor nieuwe ideeën en inspiratie voor een fris en verrassend menu. We zijn al sinds 1880 actief in de voedingssector, en dit met sommige van 's werelds bekendste merken: Knorr, Hellmann’s, Lipton en nog vele andere. We werken nauw samen met grote en kleine bedrijven, van zelfstandige restaurants tot hotelketens en cateringbedrijven, in 74 landen. We weten dus hoe moeilijk het is het evenwicht te vinden tussen indruk maken op je klanten en winst maken.

2. Over de webshop

In de Unilever Food Solutions webshop kun je een bestelling ingeven, met het verzoek tot uitlevering door je eigen grossier. Soms hebben we speciale promoties. Wanneer je je bestelling in de webshop ingeeft, dan geef je Unilever Food Solutions toestemming om de bestelling door te sturen aan je gekozen grossier ter uitlevering.

3. Hoe registreer je jezelf

Registreer jezelf door op de login button aan de rechterbovenzijde van de pagina te klikken. Creëer dan je account. Vul het formulier in en bevestig.

4. Hoe werkt online winkelen

Hoe kan ik winkelen in de Unilever Food Solutions webshop? Je voegt producten toe aan de winkelmand op de product overzicht pagina of op de gedetailleerde productpagina. Wat zijn de vereisten om de webshop te gebruiken? Een vereiste om de Unilever Food Solutions webshop te gebruiken, is dat je een ‘bezorgklant’ dient te zijn bij één van onze grossiers. Welke login details heb ik voor de webshop nodig? Je kunt de webshop gebruiken zonder in te loggen of door de login gegevens te gebruiken van je registratie. Het voordeel hiervan is je gegevens worden bewaard voor vervolgbestellingen. Je kunt de webshop ook gebruiken zonder te registreren. In beide gevallen moet je wel ‘bezorgklant’ zijn bij één van onze grossiers. Welke grossiers leveren mijn bestelling voor de UFS webshop uit? De keuzelijst hiervan zie je in de productpagina, waar je je grossier voor de uitlevering kunt kiezen. Ik heb nog geen grossier. Wat kan ik doen? Als je klant wilt worden bij een grossier, neem dan contact op met de desbetreffende grossier.

5. Hoe vind je jouw bestelgeschiedenis?

Om toegang te krijgen tot je bestelgeschiedenis log je in aan de rechterbovenzijde van de pagina. Er staat ‘login’ of je gebruikersnaam als je al ingelogd bent. In dit menu klik je op ‘mijn account’. En in dit gedeelte kun je aan de linkerzijde naar ‘bestelgeschiedenis’.

6. Levering en betaling

Wie bezorgt mijn bestelling? Jouw grossier zal de bestelling leveren. Ook de betaling gaat via hen. Wanneer zal mijn bestelling bezorgd worden? Vaak wordt de bestelling de eerstvolgende zending meegeleverd, maar dit kunnen we niet garanderen. Voor de zekerheid: neem contact op met je grossier. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet geleverd wordt? Jouw grossier is verantwoordelijk voor het leveren van je bestelling. Als het niet geleverd wordt, neem dan contact met hen op.

7. De prijzen in de webshop

Welke prijzen zijn van toepassing in de webshop? De prijzen die getoond worden zijn indicatieve prijzen. Deze prijzen zijn slechts een indicatie van een mogelijke verkoopprijs van uw grossier, met als enige doel een inschatting te geven van de uiteindelijke prijs. De echte prijs die je betaalt is onderdeel van de overeenkomst tussen jou en je grossier, en kan in de praktijk dus zowel hoger als lager uitvallen. Voor de voor jou geldende prijzen en leveringsvoorwaarden kun je jouw grossier raadplegen.

8. Betaalmethoden

De betaling en de afhandeling van de order verloopt op reguliere wijze. 

9. Retourneren

Het retourneren van producten wordt afgehandeld door de grossier. Voor het retourneren van producten kun je contact opnemen met je grossier. Mocht je vragen hebben dan kun je contact opnemen met de servicedesk via 010 439 43 08.

10. Spelregels voor het plaatsen van reviews

Wij willen graag alles horen over jouw ervaring met onze producten en waarderen jouw bijdragen aan onze website. 

Voordat een review op de website wordt getoond, wordt deze eerst op een aantal punten gecontroleerd. Zo moet de review bijvoorbeeld geen medische claims bevatten, mogen er geen vervelende of discriminerende uitlatingen in staan en mag de review niet door een concurrent of medewerker geplaatst zijn. Uiteraard mag een review wel kritisch of negatief zijn.

Voor het plaatsen van reviews gelden de volgende spelregels:

  • Wij monitoren de reviews voorafgaand.
  • Wij accepteren geen lelijke woorden, beledigingen of schokkende content. Reviews die dit bevatten worden niet geplaatst.
  • Wij accepteren geen medische claims en onjuiste voedingsclaims en gezondheidsclaims. Reviews die dit bevatten worden niet geplaatst. 
  • Op- of aanmerkingen over onze producten helpen ons onze producten te verbeteren. Echter willen we niet dat het hier een verzamelplaats van wordt. Voor opmerkingen over onze producten verwijzen we je graag naar onze service desk, te bereiken via 010-4394308 (open op weekdagen van 9-17 of te bereiken via Unilever Food Solutions t.a.v. Service Desk, Postbus 1250 , 3000 BG Rotterdam).
  • Het posten van persoonlijke gegevens als emailadressen of telefoonnummers van medewerkers van Unilever is niet toegestaan. Deze posts zullen worden verwijderd.

Wij behouden ons het recht voor om reviews niet te plaatsen als deze niet voldoen aan onze richtlijn. De meeste reviews worden binnen 24 tot 72 uur geplaatst.  Als een beoordeling nader door ons moet worden onderzocht, kan de verwerking ervan een aantal weken duren. 

Als we jouw beoordeling niet kunnen plaatsen, laten we je dit en de reden hiervoor per e-mail weten. Je kunt er dan voor kiezen om jouw beoordeling opnieuw in te dienen, in overeenkomst met richtlijn.

Conform ons privacybeleid geeft Unilever Food Solutions geen persoonlijke contactgegevens vrij.

Meer lezen?

Maak een account aan

Inloggen

  • Hoe trek je meer gasten naar je zaak?
  • Hoe verhoog je je marge?
  • Hoe kan je het beste inspelen op trends?