Ik werk in…

Ga verder

Uw inhoud is gewijzigd op basis van uw situatie

Wanneer kan/zal ik mijn bestelling ontvangen?

Bestellingen worden eenmaal per week verwerkt en uitgestuurd volgens onderstaand schema:

  • je bestelt geschenken in week 1
  • dan verwerken wij de order in week 2
  • je ontvangt jouw bestelling in week 3

Ik kan niet meer inloggen?

Dit kan verschillende redenen hebben: 

  • Je weet zeker dat jouw account geregistreerd staat met dit e-mailadres? Mogelijk vult jouw computer automatisch een verkeerd adres in.
  • Ben je geregistreerd voor de Cook & Save-actie? Dit kan eenvoudig via www.unileverfoodsolutions.nl/maak-een-account-aan.html voor Nederland.
  • Je probeert in te loggen op de juiste website? Controleer even of je niet per ongeluk op de Nederlandse website probeert in te loggen vanuit België of vice versa
  • Jouw wachtwoord is mogelijk te zwak --> zie vraag wachtwoord instellen voor richtlijnen van wachtwoorden
  • Indien geen van bovenstaande redenen een oplossing bieden, neem dan contact op via cooksave@smidt-imex.com 

Nieuw wachtwoord instellen lukt mij niet?

Een wachtwoord moet, uit veiligheidsoverwegingen, voldoen aan onderstaande voorwaarden: 

  • Minimaal 8 tekens
  • Combinatie van cijfers & letters
  • Minstens 1 hoofdletter
  • 1 leesteken bevatten, zoals ?!&$ 

Het systeem kan je registratie of login weigeren als jouw wachtwoord hier niet aan voldoet. Jouw wachtwoord kan je aanpassen via: https://www.unileverfoodsolutions.nl/herstel-wachtwoord.html

Met wie moeten we contact opnemen? 

Ik zie mijn punten niet meer?

Geen paniek! Jouw punten gaan niet zomaar verloren. Mogelijke verklaringen:

  • Je logt in met een nieuw toestel? Het duurt even om het puntensaldo in te laden. Probeer een keer de pagina te “vernieuwen/refreshen”
  • Kan het zijn dat je eerder steeds hebt ingelogd onder een andere account? Dan zullen op dit account jouw gespaarde punten staan.
  • Je hebt al enkele geschenken in jouw winkelmandje, waardoor jouw punten gebruikt zijn, ook al heb je dit winkelmandje nog niet bevestigd.

Je ziet nog steeds jouw punten niet? Neem even met ons contact op via  cooksave@smidt-imex.com

Blanco/onleesbare stickercodes

De sticker werd onbedrukt aangeleverd? Of de code is slecht gedrukt en dus onvoldoende leesbaar? Maak een foto en stuur deze door naar cooksave@smidt-imex.com. Wij zullen de misgelopen punten toekennen.

Bepaalde varianten hebben wel een code on pack en andere niet

Het klopt dat er slechts een selectie van de items deelneemt aan de Cook & Save-actie d.m.v. stickers. De meeste van de andere producten nemen deel aan de Cook & Save-actie, als je ze bestelt via de webshop. Op de website (onder: www.unileverfoodsolutions.nl/producten.html staat bij elke referentie duidelijk vermeld hoe je de punten kunt sparen. 

Codes die niet werken/aangeven ongeldig te zijn 

  • Het systeem is hoofdlettergevoelig. Graag de codes ingeven met cijfers en hoofdletters.
  • Soms lijken leestekens op elkaar: bijvoorbeeld 0 (nul) en O (hoofdletter o), G en 6, V en U
  • Iemand (jij of een collega) heeft de code reeds ingegeven. Elke code is uniek en slechts eenmaal te registeren.
  • Indien bovenstaande redenen geen oplossing bieden, mag je contact opnemen met cooksave@smidt-imex.com. Zij zullen onderzoeken of er een technische fout zit op de code.

Kunnen jullie een account afsluiten?

Wij kunnen een account blokkeren. Hiervoor vragen we wel steeds eerst contact op te nemen met jouw vertegenwoordiger. Hij zal ons de opdracht doorgeven. Zo zijn we zeker dat wijzigingen aan accounts steeds gebeuren met medeweten van/in opdracht van de eigenaar.

Kunnen jullie punten overdragen naar een andere account?

Wij kunnen punten overzetten naar een ander account. Hiervoor vragen we wel steeds eerst contact op te nemen met jouw vertegenwoordiger. Hij zal ons de opdracht doorgeven. Zo zijn we zeker dat wijzigingen aan accounts steeds gebeuren met medeweten van/in opdracht van de eigenaar.

Hebben de punten een vervaldatum?

Ja, de punten zijn slechts geldig tot de vervaldatum van de actie. Deze staat steeds duidelijk vermeld op de eerste pagina nét na het inloggen op de website.

Waar kan ik de Cook & Save voorwaarden terugvinden?

Via www.unileverfoodsolutions.nl/inspiratie-voor-chefs/cooksave/voorwaarden.html